Koude acquisitie voor B2B

Koude acquisitie in B2B is het benaderen van bedrijven waarbij de verkoper en mogelijke koper elkaar (nog) niet kennen. Maar hoe pak je dit aan? En waar moet je allemaal rekening mee houden sinds de privacywet? Op deze pagina vind je antwoord op al je vragen over koude acquisitie voor B2B.

Inhoud:


wetgeving koude aquisitie

 

AVG Proof leads genereren? Let op deze 5 zaken

Wanneer je aan de slag gaat met leadgeneratie, krijg je te maken met de AVG regelgeving. Omdat je persoonsgegevens verwerkt dien je je te houden aan de AVG regels. Maar waar moet je precies op letten?

Let op deze 5 zaken als je AVG proof leads wilt genereren

 

 

AVG-proof-leadgeneratie

Praktische AVG / GDPR stappenplan voor online leadgeneratie

Sinds de intrede van de nieuwe privacywet zijn er een aantal regels om rekening mee te houden bij het online genereren van leads.

Met dit AVG / GDPR stappenplan zorg je dat je handelt volgens de wet.

 

avg-gdpr-koude-acquisitie

 

Wat is de regelgeving voor koude acquisitie sinds de AVG?

Sinds de intrede van de AVG gaan er een hoop horror verhalen rond over koude acquisitie. Wat is er waar van, wat is onzin en wat is de regelgeving in 2018 nu eigenlijk voor koude acquisitie?

In dit artikel zetten we de feiten op een rij.

 


telemarketing-gesprek

12 telemarketing tips voor meer B2B leads

Telefonische acquisitie is een krachtig middel om meer leads te genereren. Doe je het goed, dan is een nieuwe sales afspraak zo gemaakt. Om je kansen te vergroten is een goede voorbereiding essentieel.

In dit blog delen wij onze telemarketing tips met je

Salesgesprek? Zo bereid je je voor 

Heb je een afspraak gemaakt met een nieuwe prospect en ga je het salesgesprek aan? Een goede voorbereiding is belangrijk. 

Bereid je voor aan de hand van deze 5 stappen

Waarom Leadsupply? 

Nieuwe klanten werven kan op verschillende manieren. Omdat Leadsupply zowel inbound, outbound en online acquisitie aanbiedt, adviseren wij je graag objectief over de beste keuze voor jouw situatie.

Lees hier hoe wij koude acquisitie inzetten voor B2B bedrijven.

 

 

Subscribe